דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ייעוץ עסקי לעסקים קטנים 

מאת    [ 13/10/2014 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 1885 פעמים ]

טיפים של ייעוץ עסקי לעסקים קטנים

עסקים קטנים, כשמם כן הם, קטנים מבחינת היקפי המכירות. אלה המבקשים דווקא להגדיל את מחזורי הרווחים שלהם ואלה שרוצים להיכנס עוד ועוד אל תוך השוק שבו הם מתחרים כנגד עסקים אחרים, יש מספר טיפים שחשוב להכיר ולהפנים כדי שהדבר יוכל להתקיים. ייעוץ עסקי לכל עסק קטן שהוא דורש עבודה מאוד מסודרת בהתאם למציאות, ליכולות של העסק עצמו והבעלים העומדים בראשו וכמובן הכל מתבצע אל מול המטרות והיעדים שנקבעים.

טיפ ראשון הוא ניהול טבלת סטטיסטיקה מסודרת, שבה נכללים כל המהלכים השיווקיים, הפרסומיים ועוד. הטבלה תייצג את כל נתוני האנרגיה שתושקע במיילים, טלפונים, פליירים ועוד אל מול קביעת פגישות, גיבוש מועדון לקוחות ורווחים קיימים. באמצעות הטבלה ניתן לראות אלו מהלכים מצליחים ואלו מבזבזים יותר אנרגיה מתועלת.

טיפ שני הוא מהירות השיווק והתקשורת החיצונית. תמיד צריך להגביר את קצב ההוצאה של הודעות לעיתונות, פרסום, הרמת טלפון ללקוחות פוטנציאליים ועבודה מסודרת מול ספקים איכותיים ואמינים. ככל שמהירות העבודה והמחשבה יתאימו עצמן למהירות השוק החופשי, כן ייטב לעסק. זו הדרך הטובה ביותר לשמור על רמת פעילות אפקטיבית ואופטימאלית.

טיפ חשוב הוא חלוקת האחריות. מכיוון שהעסק קטן, הבעלים לרוב עושה את הכל. ייעוץ עסקי חייב להתחשב בצורך של עסק להצליח לצד חלוקת תפקידים טובה יותר. אם אין אפשרות לשכור עובדים שיעזרו, אפשר למצוא בני ובנות משפחה שייתנו יד, ייקחו אחריות וביחד אפשר יהיה להרים את העסק לרמה רווחית מבחינת מחזורי כספים, כך שהאפשרות לשכור עובדים נוספים תהיה ריאלית.

ייעוץ עסקי לעסקים קטנים מבקש לגעת בנקודה החשובה מכל והיא הרעיון למנף את הגודל לטובת עסקים מוצלחים יותר. לעסק קטן יש את היתרון להשתנות באופן מהיר יותר בהתאם לרוח השוק שבו הוא פועל ואם בונים תכנית עבודה מסודרת, תמיד תתבצע פעולה נכונה ויתקיים תהליך נכון ובריא להתפתחות המלאה של העסק על רבדיו השונים, הן מבחינת שיווק ופרסום, הן מבחינת מכירות וכמובן שעסק טוב שרוצה לצמוח צריך גם לגייס כוח אדם איכותי ומקצועי.

בחרו לכם יועץ עסקי מקצועי

 

 

דורון עמית הוא מומחה בתחום ניהול עסקים, ייעוץ עסקי ושיווק, הבראת חברות, וכלכלה עסקית,מאחוריו עומד צוות של ביצועיסטים בתחום השיווק, העיצוב, הפרסום, המכירות להגדלת ההכנסות בעסק בחברה ובארגון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב